Wednesday, November 23

ceng ceng .

Heh , daa lame kan aku hapdet belog , almaklumlaaa , aku bizyy melebey megalahkan artiss <-- sejak bila aku jadi artis neyy ? huaaa .

okay , sebenarnyaa aku pungg tak ada idea nak hapdet apekan . Cuti schl ney aku kene MENGHADAP BUKU yang sememangnyaa takk omell uhh . Btw aku takk sangkaa , tahun depan aku dahh form2 . Wahh , SENIORR PETANG . Aku nakk buli junior boley ? Haha , semua orangg mesti gelakk , sbb aku nakk buli junior . Heh , jgn pandang aku takk ada mata taw . Nampakk lembut tapi jgn salah sangkaa keyy *angkad kain paras lutot sepak dinding .


heh , aku nakk tgokkk ceritaa ney 1 disember dgn boypregg aku . Boyprengg ? aku ade boyprengg keh ? Hahaha , kalo ade pungg korang orang pertama aku bgytaoh . Nanti aku tgokk cerita ney sambil pelokk boyprengg aku . Boley pelok keh ? nanty laa tunggu dah halalan toyibaa <-- abaikan jika salah . Ada lisa surihani berlakon , whoaaa , akak angkat aku uhh <-- ASAL AKU NEY KUAD SANGAT PERSAN . Key laaa , sblommm aku makin mulaa persan yang teramat sangat , baekk aku pegy layan muka bukuu aku uhhh . Kbaiii .

No comments:

Post a Comment